Drive-to-store

Geolokacja, Geo-fencing, Interaktywna witryna sklepowa
Wiemy jak istotna jest zindywidualizowana komunikacja z klientem zarówno w sklepie jak i poza nim. Geo-fencing to zapewnia. Zarejestrowani użytkownicy smartfonów otrzymują ukierunkowaną wiadomość push za pośrednictwem wiadomości SMS, na przykład odniesienie do aktualnych ofert pasujących do profilu użytkownika oraz przewodnik z listą sklepów, w których można kupić te produkty.
Według „Bitkomu” co trzeci użytkownik smartfona jest skłonny zarejestrować się w takich ukierunkowanych usługach, pod warunkiem, że ma pozytywny związek z marką/firmą reklamową. 60,2% wszystkich użytkowników telefonów komórkowych jest zainteresowanych kuponami elektronicznymi! Oczywiście doradzimy Ci również w tym kontekście w odniesieniu do aktualnych wytycznych RODO.

Efekty „WOW” gwarantowane są przez nasze interaktywne witryny sklepowe. Są one intuicyjne, przełomowe i innowacyjne. Z rozszerzoną rzeczywistością (AR), kodem QR, NFC, sterowaniem dotykowym lub gestami. I zawsze w połączeniu z zachętą do wejścia do sklepu lub przynajmniej do interakcji przez aplikację.
Media Społecznościowe
© 2022 INOVSHOP POLAND