Interactive UX

Od pomysłu, przez koncepcję, projekt i prototyp, łącznie z produkcją i wdrożeniem – zrealizujemy Twoje indywidualne rozwiązanie POS  – jeśli sobie tego życzysz. Alternatywnie wbudowujemy nasze interaktywne czujniki i nasze oprogramowanie w istniejące wyświetlacze. W zależności od wymagań stosujemy bardzo różne sensory takie jak time-of-flight, żyroskop, NFC, RFID czy czujniki magnetyczne. Integrujemy interaktywnie diody LED w wybranych i fizycznie eksponowanych produktach oraz integrujemy dodatkowe monitory, jeśli wybór treści za pomocą tabletu lub przycisków ma odbywać się również bezdotykowo.

Nie ma znaczenia, jakie produkty i usługi mamy wystawiać. Oto kilka wybranych przykładów:

Połączone obiekty i inteligentne domy.

Większy sukces sprzedażowy dzięki interaktywnym prezentacjom produktów wspieranych przez Bluetooth za pośrednictwem aplikacji demonstracyjnych z przewodnikiem, które pozwalają poznać wartość dodaną „podłączonego obiektu” w zabawny sposób. Wizualizacja zalet aplikacji inteligentnego domu za pomocą intuicyjnych aplikacji demonstracyjnych, które jednocześnie ilustrują łatwość instalacji i uwidaczniają zalety poprzez interaktywną prezentację. Słowa kluczowe: „EFEKT WOW”.

Interaktywna wyszukiwarka produktów

Wesprzemy Cię w pomocy Twoim klientom! I to bez konieczności czekania, aż pracownik wyjaśni mu funkcje produktu.

Nasze rozwiązania do wyszukiwania produktów są zaprojektowane tak, aby były zabawne i intuicyjne. Ma być zabawnie, szybko wyjaśnić wartość dodaną, przynosić pożądany rezultat. I przekazać efekt AHA

I oczywiście chcemy, abyś dzięki temu zwiększył swoją sprzedaż. Nasze rozwiązania rozpoczynają się od opracowania aplikacji w oparciu o Twoje specyfikacje, a kończą na produkcji całego wyświetlacza POS, w tym bezpiecznie zintegrowanych komponentów IT i obwodów elektronicznych diod LED. Na życzenie z dźwiękiem i zapachem, zawsze „plug & play”.

Rozwiązania do prezentacji audio.

Prezentacja POS na słuchawki i głośniki to coś więcej niż kwestia haptyki. Wszystko sprowadza się do wrażeń dźwiękowych”. Interakcja intuicyjnego wyboru, przyjemności słuchania, informacji o produkcie i haptyki jest szczególnie ważna. Nasze rozwiązania umożliwiają wytwarzanie wrażeń AHA za pomocą czujników żyroskopowych, przycisków wyboru i łatwego do zrozumienia interfejsu użytkownika. Klient zakłada dowolne słuchawki, przypisane mu informacje pojawiają się automatycznie na wyświetlaczu. Może wybrać swój ulubiony utwór z dostępnych lub podłączyć własne urządzenie mobilne, aby słuchać własnej muzyki. Na życzenie możemy również zbudować kompletny wyświetlacz POS ze zintegrowanymi funkcjami lustra lub kamery, ponieważ 50% decyzji o zakupie słuchawek jest również podejmowanych na podstawie wyglądu.

Rozwiązania w zakresie opinii klientów.

Wszyscy są świadomi znaczenia opinii klientów, ale dopiero od czasu, gdy fora opinii, takie jak Tripadvisor, stały się nieodzowne w Internecie, również sprzedawcy stacjonarni podejmują bardziej intensywne wysiłki, aby otrzymywać lepsze, bardziej szczegółowe i bardziej znaczące opinie ad hoc.

I tu właśnie wkraczają nasze rozwiązania: zintegrowane z istniejącymi aplikacjami lub jako samodzielne tablety. Twoi klienci mogą z łatwością przekazywać spontaniczne opinie na temat produktów, usług i jakości porad. Zdobytą wiedzę możesz oceniać centralnie – według tematów, branż i przedziałów czasowych. Jako kliknięcia lub komentarze, z adresami e-mail klientów lub bez nich.

 

 

INOVSHOP POLAND Sp. z o.o.

Fletniowa 34D
03-160 Warszawa

Biuro: +48 538 408 701

Media Społecznościowe

© 2022 INOVSHOP POLAND